This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

30.1.11

Det börjar..









Nog ordna upp sig. Jag har städat, och är otroligt glad idag. Vet ej exakt varför, men har mina aningar^^
Gårdagen var fan över förväntan, hade superskoj hemma hos mig, sedan vidare mot frimis, där var det mkt glada människor & söta pojkar :) Blev aningen (?) berusade och dansade massor. Det var nog fan en tiopoängare överlag, trots att vissa bitar fattades mig. Hittade ju ändå nya bitar, som jag kommer kunna skratta åt länge ^^

Men vadå, jag hade ju shorts på mig? Eller vad hade jag på mig? Jag kan ju inte ha gått utan?:O *tittar mig förvirrat omkring*
Hahahaha!

Lite bilder, sen om jag orkar ska jag resa mig upp, hämta lite cola i köket & slå på en film.. Fabian kommer snart hem, mamma läggs in imorgon, lite nervöst men tror det kommer gå bra, är ju bara några dagar. Mamma jag älskar dig!!!
XOXO


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar