This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

5.1.11

Nattliga sms.

Ja, fan vad dum man är. Fabian vaknade och vi var vakna en ilten stund runt tre för typ toa, lite vatten & justering av hans radio.. Sen kunde jag inte somna om, så skickade ett sms. Till någon som inte ens är min vän, vad håller jag på med?! Knäppa saker man kan göra ibland.
Snart ska iaf plutt till dagis, sen ska jag plugga. Plugga, plugga, plugga och hoppas på o komma någonstans! Fortfarande inget ljud ifrån Lotta, men det är ju inte ovanligt.. Skulle bli förvånad om någon märkte att hon blev kidnappad på vägen till/från örebro, så sällan som hon använder sin lur.. Måste träna med, då spinningen vart inställd.. Men vet inte om ja ska simma eller springa, inte bestämt mig än.. får bestämma mig sen! Ikväll sover Fabian hos C&S. Jag vet inte riktigt vad jag gör än.. Oavsett vad det blir, så tror jag det blir nyktert iaf. Kanske strömpis.. Eller om någon orkar se film med mig? Hojta isf..
Ser ut som skit idag. Hatar o vakna en sådan dag.. aldrig skoj o titta i spegeln o se illa ut haha.. Händer sällan hemma hos mig, men när det händer brukar det hålla i sig hela dagen :/ Kanske blir o supa sig snygg ikväll iaf? Vem vet.
Tiderman tyckte iaf tjejkväll, kan vara något!!
Dags o brottas med Fabian för o komma till dagis. Ha en trevlig dag, vänner! <3

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar