This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

2.1.11

Monopol..

.. Och jag vann, ovanligt? Nääe :P Men skoj vare, hade ALLA 10.000kr-sedlar i spelet när Erica förlorade, gick ruskigt bra.. Och nej, jag har inte ett så spännande liv som skriver om monopol.. Men iaf så var Erica här tills nyss, hon lagade supergod baconsås till pasta, jag blev förvånad över hur gott det var! Lite bacon & cremefresch så var de klart liksom :)
Innan de var syrran här en snabbis, trevligt! Mensvärk, igen.. Men kan omöjligt vara det, haft mens fan 3 gånger på mindre än två månader nu! Vad är det för fel på mig?! Och dom på kvinnokliniken sa bara "Ja men det är ju bra, nu kommer hormonerna igång igen" (Ja, ni som känner mig vet hur det varit tidigare..).. Men skoj o blöda konstant & alltid ha ont i magen?! Nej!
Tvättat idag iaf, så varit lite produktiv. Kändes bra, känner mig duktig. Träna imorgon, känns skoj. & så den underbara bastun efteråt, hääärligt!

Nej, läsa lite i Om jag kunde drömma av Stephanie Meyer, för typ tusende gången..

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar