This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

3.1.11

Varför?

Är jag så dum för? Insåg nyss ett stort misstag.. Men så är det, får försöka lösa det på något sätt.

Var & tränade imorse.. eller ja, efter att vi försovit oss och jag tagit en brottningsmatch med Fabian som inte ville gå till dagis just då! Men iväg kom vi, och sen till gymet.. Var jobbigt. Jobbigare än jag trodde. Bara att gå dit tog emot faktiskt. Väl där satt jag i omklädningsrummet flera minuter innan jag gick ut, och på springbandet var det kämpigt.. Är väl så när man inte varit där på länge.. Inne på gymet körde jag lite egna grejer, orkade inte kolla mitt schema, som jag typ aldrig följer ändå.. Det gick rätt bra, men känner mig klen haha!
Blir nog förhoppningsvist bättre imorgon!!! & sen spinning onsdag, kan bli härligt, var alltför länge sen. Cissi ska med, och så försöker jag få mer Erica :) Kommer bli skoj :)
Jag kan behölva, vägde mig nu i mellandagarna, 9 kg kvar till målvikten. Känns konstigt, känns som de borde gå fort.. Men ändå sätter det emot, hela min kropp skriker efter onyttigheter som choklad & massa skräpmat. Men bara att försöka stå emot, nu ska jag hugga in på lunchen, som absolut inte känns lika lockande som en kebabrulle.. Men ja, snart ser ja fan ut som en kebabrulle om ja inte passar mig, varit aldeles för lat sista tiden.. ÄNDRING!
Ja, stor ändring, tror de kommer kännas bättre såfort ja kommer någonstans nu.. Ger det ett par dagar.

Ursäkta min franska

XOXO

1 kommentar:

  1. Åh kan inte jag få hänga med på spinningen :D Jag har inte gjort det sedan i våras :P hehe // Liv

    SvaraRadera