This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

12.1.11

Tenta.

Ja, hemtenta idag.
Morgonen startade bra, mysfrukost med Fabian & sen en glad kille till dagis. Bara ett avbrott under natten, så tror han var rätt nöjd han med :)
Han fick en ny tröja av mig idag, såå snygg! Blir kort i eftermiddag, om han inte hinner smutsa ner den :) Kom paket från H&M igår, o däri var även min klänning jag tänkte ha den 29/1. Den var lite tajt, som alltid när jag är för entusiastisk, men de fixar sig nog. Den var fin på iaf :)
Vägning igår kväll, hade gått upp 1,2 kg :/ Men måttade när jag kom hem, och midjemåttet hade minskat med 2 cm, vilket är en härlig känsla då det varit stilla snart 6 veckor.. Men som sagt, då gjorde inte kilot så mkt. Bara att kämpa på!

Gårdagen var något utöver det vanliga, och inte i en positiv bemärkelse.. Dagen blir nog bättre.. Lustigt vad lite sömn kan göra! Fortfarande sömnbrist iof, påsar under ögonen som inte är av denna värld, men jag känner mig iaf någorlunda bättre. Tror jag kan klara det här. Jag vill ju, så då kan jag väl? Ringa CSN, fixa tentan och tänka framåt. Hejja på mig, det behövs. Motigt att vara jag just nu, så all uppmuntran är till hjälp!

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar