This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

4.1.11

Vad gör man?

Ja, vad är det tänkt att man ska göra när man inte orkar mer? När det verkligen inte går som man vill med något? Jag försöker, verkligen försöker, få det här att fungera.. Men det blir ändå inget bra.. Finns folk som säger att om tanken är god, så kvittar resultatet.. Var det någon som var blind eller? Klart som fan resultatet räknas, det är väl slutprodukten som är själva poängen? Spelar ju ingen roll om jag vill alla i min omgivning väl, när resultatet ändå uteblir..
Tålamodet brast idag. Fick jordens utbrott, tror inte jag skrikit så mkt på länge, och nu har jag ingen röst kvar. Men jag är så trött på allting! Trött på att gå runt & låtsas som att allting är frid & fröjd och att vi har ett så jävla roligt liv. Hatar att mamma är sjuk. Hatar att Fabian inte har någon pappa. Hatar att han är så jävla trotsig och säger så dumma saker. Hatar att ingenting verkar komma med klarhet i skola & CSN. Hatar min äckliga lägenhet som egentligen behöver en storstädning men jag orkar knappt diska. Hatar hatar hatar hatar. Hatar att tycka synd om mig själv.
Hatar mig själv för jag inte orkar mer..
Fan, jordens uslaste kväll..

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar