This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

31.12.10

Slut.

Efter idag är 2010 slut. Äntligen! Varit ett bra år på fler än ett sätt, jag är nog hyffsat nöjd. Hunnit med en hel del, varuit skapligt produktiv jämförandevis med tidigare två åren & känns som jag kommit någonvart. Däremot har det varit jobbigt på många plan, mycket har varit helt enkelt skit. Hoppas 2011 blir bättre, finns så mycket jag vill ska klaffa, men får väl hoppas på flyt helt enkelt!
Fabian är en liten.. skitunge idag haha.. Varit helt upp&ner sedan vi vaknade (alldeles för tidigt) och jag vill sova lite till. För att orka kvällen, orka vara social, orka bussa hundra år.. Måste te konsum med.. Undrar om det ens är öppet? Borde de väl vara..?
Snorig e jag med, men känner mig inte förkyld.. Det är de där jävla såren i näsan gör mig tokig, blir bara värre o värre.. Det är ju flera veckor sedan jag fick dom? Lämna min näsa ifred!!

Nyårslöften 2011:
Gå ner 9 kg.
Orka springa 1 mil utan stopp.
Sluta bita på naglarna.

Finns fler, men dom e inte lämpade att skriva ut här.. För nyfikna läsare :P
Borde nog hoppa ner i ett bad.. Får se om lilleman godtar det :D

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar