This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

6.7.11

Åfan!

Tänkte i måndags kväll att fan vad tiden går sakta, det är bara måndag.. Och imorgon äre plötsligt torsdag?! Besök av hemped., packa åt mig & Fabian, träna (ooooh, längtar!), försöka fånga lite sol..
Sen fredag beger vi oss, kommer bli så skoj!

Måndag drar hälsan igång igen, känner att helgen kommer vara hemsk mot kroppen, dock skoj för humöret^^ Så har letat på detox-recept online för o köra en 10dagars (om ja klarar av det) detox-diet, som tydligen ska göra mirakel för kropp & själ :) Du ska tydligen inte bara må bra, utan även minska mått & i vikt ordentligt, så jag håller tummarna ;)
Längtar lite till plutt börjar 15timmars i september, iaf första veckorna innan jobb kommer jag kunna träna fem dagar i veckan, kommer vara underbart!! Sedan blire förhoppningsvist ett jobb med tider där cykel passar in.. Då får man motion dit & hem iaf även om gymet inte kommer hinnas med. Men guuud, längtar så till en inkomst! Veta att den 25 sitter pengarna på kontot, något jag gjort mig förtjänt av! Pengar jag jobbat ihop själv och som bara är våra, ingen som ska se kontoutdrag eller veta vad min hyra kostar eller hur mkt pengar jag lagt på det en & det andra varje månad. Att gå på soc måste nog lätt toppa listan på de mest förnedrande sakerna man kan göra i livet.. Visst finns de människor som tycker de e bekvämt med pengar som kommer in efter man lämnat lite lappar, och inte gjort något speciellt för att få dom.. Men alla väljer inte det.. Just nu har jag tackat nej till flertalet jobb pga Fabians mående och dagissituation, vilket gör att jag i väntan på ny plats inte kan göra så mkt annat än o driva här hemma. Inte så skoj alls..!

Nej, städa klart lite här, sen försöka komma i säng hyffsat... Upp o promenera eller någe imorgon bitti tänkte jag!

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar