This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

22.7.11

Kvällar att minnas..

Ja, gårdagen hade defenitivt en kväll som känns som sådan. Att den är minnesvärd alltså.














Med lite övertalning befann jag mig straxt efter sex i mitt badrum, i full färd med smink, att dricka mitt vin och för o leta kläder. Ingenting passade eller satt som det skulle, men efter mkt rotande i min garderob, som har på tok för lite utbud, lyckades jag leta fram något som kändes okej. En vän kom förbi för att hämta saker mitt i allt, och hennes son frågar "Men varför är Mathilda så snygg för?".. Ja, då kände jag mig nöjd med resultatet, och det var värt besväret :)












Begav mig till en buss, som jag missade, men tog mig ändå iväg för att möta Denise. Vi gick in på Strömpis och där väntade vi spänt på E-type.. Okej, erkänner, han var före min tid (Ohjaa, jag är fortfarande ung ;P).. Men satan så bra det var! Har sett honom en gång tidigare, och trots att det var längesen, så minns jag att det var bra då med. Han är en sån där som ger allt, även fast han gjort det år ut & år in i evigheter.. Synd att det var så kort bara, men bra var det!





Blev lite kort, trots att kvällen var ung när vi begav oss hemåt.




Tog mig till Nisse och spenderade resterande av kväll/natt där, kollade tv, drack lite mer alkohol, umgicks och skvallrade. Och ATT jag saknat honom! Han lagade pasta med köttfärssås när jag var på ingång, åt enbart mig. Skönt att känna sig omhändertagen, så ja.. Det är kärlek det! ;)














Nej, lite kort, sen blire nog sängen för min del.. Alkoholkonsumtion i för hög mängd ger en trötthet i

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar