This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

22.7.11

En helg.

En helg till har passerat.. Vart en bra hel. Sov hos bror med familj från fredag till idag. Och nu ikväll kom lite kompisar över, det var skoj. Skönt faktiskt, riktigt behövligt..

Mkt som inte stämmer just nu. Mkt som varit riktigt konstigt.. Känns som jag står vid en vägkorsning, och jag vet inte åt vilket håll jag ska gå för att hamna rätt. Vet inte ens vad rätt är just nu..
Ska i veckan försöka släppa allting, och fokusera på hemped. och dagisstarten som närmar sig. Är en bra början iaf, så får man ta det som det kommer efteråt..

Vägning imorgon, nervöst :S Största nackdelen med att varken veta ut eller in är att all mat & allt med socker verkligen skriker efter mig, konstant. Vill äta allt jag ser i stort sett, och orken till karaktär infinner sig inte.
Blir träning denna veckan iaf, mkt dessutom.. Har lite nytt att prova på, några övningar jag bara testat någon gång också, kan bli bra. Riktigt bra faktiskt.. Känns som ett steg i rätt riktining iaf, man kan inte tappa all fokus för att det inte blir som man tänkt sig, man får helt enkelt se framåt i större sträckor. Inte långt kvar till målet nu, och då gäller det att ge extra energi, energi som man inte trodde fanns där helt enkelt..

Nej, sängen, är sjukt trött.. Fått börja med järntabletter för ja hade för lågt järnvärde tydligen.. Lustigt, att det kan bli så bara sådär..

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar