This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

13.7.11

Dags att sova.


Men tröttheten försvann för över en timma sedan då jag satt & läste.. Och nu vägrar den komma tillbaks :/ Får gå in o lägga mig om en stund iaf, man ska väl orka röra sig imorgon.

Något ja verkligen borde göra lite mer nu, ja, röra mig alltså..! Men som sagt, kommer när det kommer..

Dagen har varit bra, sov hos J&M igår tills idag med Fabian, Mari lät mig få sovmorgon (TACK!) och sedan lagade hon supergos köttfärssås med spagetti till lunch innan vi åkte hem. Väl hemma vare lek med grannungarna i ett par timmar tills jag begav mig till U&B för o umgås. Det gick inte, Fabian var inte på humör så gick hem efter typ tre minuter.. Snälla Bosse kom iaf förbi med kort från västerås till mig som ja la in, härligt härligt :)

Nej, sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar