This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

22.7.11

This is my life..

Ohja, this is my life.. Och idag har min dag varit långsam.
Vaknade, tröttare än vanligt och kände mig hängig. Fixade frukost, packade iordning och när Nattis kom så gick jag och tränade massvis. Eller ja, en del. Rätt lite om jag ska vara helt ärlig. Men jag gav allt! Eller nej, inte ens det.. Knät gör ont, så mina 5 km i min fantasi blev till ynka 2 km IRL.. Men drog en sväng inne på gymet med, längesen så rätt skönt.. Men fick inte ro helt enkelt.. Man kan inte va på topp jämt!
Dock lade jag mig i ett solarium, mest för att det är skönt. Kände att jag förtjänade det ;)

Resterande av dagen spenderades på min balkong med sällskap varvat med en bok. Skvaller blev det, och massa pepsi max.. Min favoritdrog tror jag bestämt. Finns det inte skulle jag med lätthet kunna gnälla i flera timmar, och tycka synd om mig själv. Men man måste unna sig något!

Halsbränna har jag. Segt.


Fabian sover. Jag ska med snart sova. Bara läsa lite först. Ingen ide o hålla sig vaken när man vet att det ändå inte blir mer spännande än såhär ^^

Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar