This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

22.7.11

Men ibland alltså..

*svordomar*
*skrik*
*Alla fula ord jag kan*

Skulle gå in och nojja mig lite över vikten, som jag inte har exakt koll på, men som ändå sitter där som ett bekymmer. Mer mat, blandat med onödigt mkt gott såhär på sommaren, minus träning.. Kan ju bara ge ett resultat liksom, och det är inget att hurra för..
Men när ja skulle in på min facebook så visade det sig att någon underbar människa kapat mitt konto..
"Jahaja", tänkte jag, "Inget att göra åt mer än att återställa kontot".. Men där fick jag en chock, för personen som tog sig in i min facebook, i mitt liv, tog sig även in i min mejl och stängde ner :
Borta, låst, går inte att öppna igen. "Hur gör man då för att få ett nytt lösenord?" tänkte jag fundersamt och började trycka mig vidare på knappar och instruktioner.. "Det här var ju lätt, bara o skriva in ett hotmailkonto du HAR åtkomst till, så skickas det dit.." Skrev fort som fan, men FAAAAAAAAIL!
Blev så lustigt att man hade ju skrivit in ett fiffigt svar, på en ännu klurigare fråga, när man skapat detta konto.. SOM JAG GLÖMT BORT!

Lustigast i hela situationen är att den jäveln som gjort det, uppenbarligen bara gjort det för att jävlas och snoka. Inte lagt upp några uppdateringar, inte skickat något, inte fifflat med korten.. Dock plockat bort lite vänner från listan, men sånt kan jag ta.. Men just att jag inte kommer in igen?!? Vill gråta, det här är sååå löjligt, men det handlar inte längre om att jag inte kommer in i fb, utan att någon annan gjort detta bara för o förstöra för mig ;(

Nu har jag iaf gjort nån jävla trestegsgrej, som fullföljs imorogn, och HAR jag tur, så får jag tillbaks kontot imorogn. Hoppas kan man ju alltid. Men känns lite segt o bara rulla tummarna liksom.. Fanfanfan..

Lägger mig o sover, imorgon sätts det fart med träningen. PÅ ALLVAR! Nu ska vi komma i form, 10 kg ner, sen är det klart.. Tror jag.. Har som sagt inte räknat exakt nu för jag fick panik bara av att se vågen så klev aldrig upp.. :S Men jaa, fixas ska det..

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar