This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

22.7.11

Dejt!

Ohjaa, dejt med min vinare, ska snart möta upp Denkan på stan.. Eller ja, om ett tag.. Blir strömpis ikväll för o se E-type.. Hennes begäran, inte min, men man tackar ju inte nej heller^^

Har precis klätt mig o dragit på lite smink, man orkar inte så mkt i värmen, men guuud så jag älskar värmen!

Fb-problemet är löst, och jag är nöjd.. :) Fick internet igång igen med idag, det har legat nere ett tag.. Surt, men sånt som händer, tror det är glappt i sladden, för efter lite grejs och ryckande och omkopplande så fungerade det igen, jag är ett geni! :D

Hittar inte en enda bra låt just nu.. Orkar nog inte leta ordentligt.. På tal om dålig musik. Såg någon idag.. Som såg annorlunda ut, fastän inte.. Men herregud vad jag kände mig snygg just i den sekunden^^ Ibland får man vara skadeglad.. Ibland behöver man det. I min släkt r det ett måste, haha! XD
Så skrattar lite extra, bara för att, hahahahah!


Nej, om jag missar bussen blir D tokig.. So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar