This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

11.7.11

Hej å hå!



Uppe vid nio idag, skönt med sovmorgon^^ Trodde jag skulle vara mer trött efter helgen, men känner mig rätt okej.. :) Dock varade inte husfriden särskilt länge, han var i full gång två minuter efter uppstigning, så blev frukost, disk och sedan lite te och en bok på min balkong medans han lekte med Neo :)


Sitter o målar naglarna nu, och Fabian kollar barntv, han e trött fastän han sov så länge? Han hade haft skoj hos mormor, men tror han är lite slut i kroppen haha.. Han orkar ju knappt leka, så han skickade hem Neo för en stund sen.


Dagens planering e egentligen lika med noll. Ska betala räkningar och fundera ut vad jag måste handla, och gå in o beställa lite grejer åt J & syrran med, som kommit in igår. Får jag inte glömma!


Nej, dags för ett lager till, sedan andra handen..


XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar