This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

13.7.11

Haha ibland..

Ja, ibland funderar man. Man gör så konstiga saker, sen efteråt undrar man hur man egentligen tänkte?
Jag är bra på det, och just nu i mitt liv är inget undantag. Så tänker man "Varför gjorde jag inte såhär istället? Eller sådär?"
Lustigt. Men men, lätt att vara efterklok. Inget o haka upp sig på, men vafan.. Kan inte göra annt än o skratta..
Haha, Eddie.. Nu tokskrattar jag fan..

Mindre skratt när sonen gör rackartyg, med försvaret "Men han gjorde OCKSÅ!".. Skiter jag fullständigt i, nu får det vara nog. Veckan ut: Inget mer leka själv ute.. Och speciellt inte med vissa barn. Blir så trött, kan dom inte bara bete sig?
Måste vara något med luften här i Brickehills..

Dags för mat. Och besök ;)
XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar