This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

17.7.11

Sicken helg!

Ohjaa, Fabian har haft en kanonhelg i Eskilstuna. Djurpark, en ny kompis *glad* och massa lek&gos med C&S. Han ringde igår, bara för att berätta att dom sett flodhästar, krokodiler och "sånna där stora sälar som står upp" (??!).. Han menade stora uttrar, hörde jag simon förklara i bakgrunden ^^





Mitt hjärta, har saknat honom så enormt! Han hade nog dock inte saknat mig, för han hade inte tid med mig mer en typ en halv minut, för han hade fått låna Yoggi Bear (eller hur den nu heter) så han & Simon skulle kolla klart på den. Så mkt för kärlek liksom :P


Fick dock massa kärlek av underbara vänner & nya bekanntskaper både fredag&lördagkväll, vilket uppskattades. Att sitta i en tom lägenhet är inget jag prioriterar högt på "attgöra-listan", så i fredags blev det logdans i Degerfors av alla ställen (!!!). Men det var skoj. Vi åkte dit jag, Tiderman, Sofia, Erica & Cj, och buggade, skrattade, diskuterade och hade allmänt trevligt. Blev en hel del kort, dock mest innan vi lämnade min lägenhet, jag & Erica^^





Gårdagen spenderades i liggande och halvsittande läge, efter intaget av en pizza tillsammans med Erica, i min soffa/på mitt golv till en film.











Helt skadad film dessutom. "The Rules of Attraction" hette den, skulle vara en typ sexkomedi om ungdomar på highschool, men ja.. Måste nog erkänna att jag blev snopet överraskad när den började, HAHAHA! Jaja, tiden gick ju iaf, det var huvudsaken.











Blev hämtad av kära bror och begavb mig mot Kumla för att ha Julia, Hugo & Moa ett par timmar. Haha gick lätt som alltid, dom är för rara dom där ungerna! Julia målade, Hugo lekte ute, Moa sov.. Och ropade "mamma, mamma, mamma" tills jag gick in och böt blöja & gav ny välling, då kom det två "Tiiilla, Tiiilllaaaa?" innan hon somnade igen, haha. H&J gjorde kvällsmat, åt och lade sig utan ett enda krångel. Snacka om skönt!

Jag fick tid att tvätta hår, klä om och sminka mig tills J&M kom hem igen, då körde han in mig till stan och jag mötte upp Cajsa, Ullis, Cj& Emil utanför krogen. Var faktiskt en riktigt bra kväll måste jag säga! Dock inga bildbevis på detta, trots att jag fick en söt Filip med rosett i håret i present^^ Hörde något om lammkött från Ullis med, haha.. Och hann även samla in lite cider & smått & gott av andra vänliga själar som kände att det var på sin plats för jag fyllt år. Även fast det var en vecka sen nu, haha. Men som sagt, en bra kväll, roligt folk, bra musik & mkt dans.


Disken måste tas tag i nu, annars springer den iväg av sig självt tror jag bestämt.. Fast, kanske e lika bra de, vore det iaf lite plats på bänken^^


XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar