This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

22.7.11

Så de kan gå..

Jaa, inte orkat skriva, varit lite av ett vrak hela helgen, men nu börjar det ordna upp sig ^^

Fredagen blev.. Ja, över lag väldigt skoj, även om allt inte var att hurra för! Men sånt som händer, inget o haka upp sig på.. Man kan inte fungera med alla, men ja, värt ett försök igen.. Även om resultatet blev som det alltid verkar bli..

Hade ändå som sagt en trevlig kväll, förfest här, sedan gick jag & några vidare på annan fest, och sedan film på natten med en vän. Trevligt, även om ja var skitskraj :P Kanske kunde valt en annan film hahaha..

Igår var Fabian med mormor, morfar & kusinen typ hela dagen, så när han kom hem på kvällen myste vi i soffan med lördagsgodis, ha tittade på Brum och jag läste lite.. Var mysigt! Idag har det varit.. segt. Jobbigt. Tufft.. Men ja, pallrade mig iaf iväg hem te systeryster en sväng på eftermiddagen så Fabian fick kleka av sig och jag fick lite sällskap, var nog behövligt :) Nu ikväll har jag tittat på Trassel, den var bra. Över förväntan, haha.. Tänkte jag & Fabian ska se den imorgon, men jag ville titta nu ikväll ändå, han har ju redan sett den så ;)

Veckan blir lugn, inte så mkt inplanerat.. Hoppas väl på dugligt väder så man kan vara ute lite, och hoppas syster eller kanske Pea skulle kunna ha Fabian några timmar så ja får rusa & träna.. Fredagen ska vi till J&M och sova över, blir najs :)

Nej, för mkt tankar, och för lite ork att få ner det.. Men ja, lite skrap på ytan hanns ju med iaf!

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar