This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

15.7.11

Ragga runt.

Fredag. Fabian är påväg te Eskilstuna, ska spendera helgen med zoo, lek med Cissi&Simon och massa mys, och som han längtat sen! Sedan åtta imorse har han tjatat :P
"Kommer Simon snart?" "Vart är Simon?" "Tror du han är här nu?" Haha mitt gos :)

Själv lutar det mot dans på Jakobs loge, haha, låter rätt lockande måste jag säga :D Bara lite som ska styras isf, o försöka få med Fia, kommer bli kanon isf :D Annars vet jag inte vad det blir, just nu ska jag iaf slänga mig i ett bad, njuta av en bok och lyssna på musik.

Ha en trevlig fredag, gott folk!

nu ska jag berätta va de ä jag tycker om

de finns många raggare å jag ä en av dom

för jag tycker raggare dom har en egen stil

därför har jag köpt en riktigt gammal raggarbil


Hahahaha kan inte sluta skratta :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar