This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

7.7.11

O så var det så med..



Att imorgon åker vi :) Efter en turbulent kväll så ska vi iaf åka, glada & festsugna allihopa, imorgon :) Första lämna Fabian, sen vidare mot västerås. Kommer bli skoj & jag längtar, har packat ner allt jag behöver och lite till, vilket avgjort betyder att jag glömt något, men det allra viktigaste tror jag att jag fått med iaf. Hoppas så iaf ^^

Packar Faians saker imorgon då jag nyss tvättat typ halva hans garderob och tandborsten behövs imorgon bitti inan vi ska åka.. Så ja, lättast så :P


Imorgon förmiddag står dusch, packa klart, springa te konsum och dubbelkolla allting på schemat. Eftermiddagen spenderas förhoppningsvist med lite alkohol i solen. Bada ska jag med om de e fint.. :D stod nyss på smhi att de kunde regna lite natten mellan fre-lör, och regn söndag morgon, men för övrigt varmt. Härligt!!


Fan, borde gå o sova, men inte trött alls. :/


XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar