This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

15.7.11

Men sömnlös igen..

Fast nu, efter två timmar, var jag på väg att somna, så fick jag känslan det där olustiga i kroppen igen, så fick gå upp. Ingen ide o somna då iaf, då bjuds det bara på mardrömmar! Så ja, nu sitter man här..


Fabian sover som en gris plutten, och har sträckt it sig åt fel håll i sängen, så han ligger över både min och hans sida^^

Men det är okej, för ikväll skulle han promt ligga med huvudet i fotändan, så då är det ju ingen fara iaf :)


Imorgon åker skrutten te Eskilstuna, där det ska bjudas på både vänner, lek, bus & djurpark! :) Jag ska väl förhoppningsvist hitta på någe imorgon, sen lördag lite barnvaktssittande.. Och kanske kan klämma in en dejt då med, vem vet? ^^ Ska iaf sova mkt. Sova, bada, träna.. Torka golv med, men det känns inte lika peppande haha! Sola om vädret erbjuder, och då menar jag verkligen sola den här gången. Steka mig som en biff på grillen tills ja nästan rinner bort!


Nej, lekt färdigt här tror jag bestämt, läsa lite sen slänga mig i songen igen!

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar