This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

22.7.11

Men vilken värld..

ja, så trött så trött.. Så trött så det kommer ut i form av tårar, som inte slutar heller.

Varit till stor del en bra dag, men ibland funderar jag över vissa vuxna människor. Hänt lite saker idag, som jag inte ens orkar gå in på, men vill flytta.
Jag vill flytta, flytta, flytta från denna förbannade gubbe som tror att han kan behandla folk hur som helst. Inte konstigt att han lever ensam utan kvinna, finns väl ingen som någonsin skulle vilja bo med honom..!

Många på gården tycker det är lustigt att jag bor själv med barn utan man, men jag har valt det. Vi har det bra, även om vi är en liten familj.. Men i hans fall förstår jag varför han inte hittade någon ny efter den första frun försvann, så som han håller på. Skriker och slåss mot små barn och kallar kvinnor för fula ord, bara för han är arg?! Så jävla sjukt. ARGARGARG BLIR JAG!

Så trött, och eftersom det inte är första gången jag hamnat i bråk med fanskapet sedan jag flyttade in, och troligtvist inte sista, så känns det som att jag har lust att packa mitt nödvändigaste och ta Fabian under armen för o lifta härifrån.. Gasch, hemskt att han ens får förstöra min bra dag.. Men vet inte ens vad jag ska göra åt saken.. Pratade lite med grannfrun, men ja.. Hon ville vänta med en åsikt till hennes man kom hem kändes det som. Hon höll med mig, och hon förstod såklart att jag var upprörd, men i slutändan var rådet "Vänta tills min man kommer hem, han kanske kan prata med honom"..
Visst, vore ju bra om det gick in, och han verkligen förklarade för honom att det inte är okej, men vafan.. Om han inte håller med mig då? Är det då jag som är den som inte fattar? Är det mig som folk på gården kommer undvika då eller?
För det går jag inte med på. Det får inte bli så, för jag har inte gjort fel.

Jävla idiot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar