This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

14.12.10

Äntligen!

Händer det grejer, och jag är så jävla underbart duktig! Suttit i sex timmar, med ett avbrott för att åka till biblioteket för en bok jag missat, och skrivit mitt paper. Tog förbannat lång, tråkig tid men jag är supernöjd.. Haha så vi hoppas det blir godkänt :P Men jag är iaf nöjd, det vart bättre än något jag skrivit tidigare tror jag bestämt!

Klar med alla kompletteringar förutom att jag måste gå på ett uppsamlingsseminarie, och jag ska bara klara tentan på lördag så är allt fixat. Såååå skönt! Ringde även ytterligare ett inkassoföretag idag, så nu är det en upplagd avbet.plan till.. Kommer vara klar med alla avbetalningar snabbare än jag trodde faktiskt, vilket känns extremt skönt det med.

Idag, då är det en dag då det är rätt skönt att vara jag. Den känslan känns bra. Att jag är nöjd över att vara jag. Att ha mitt liv. Ska snart hämta min underbara son på dagis, såfort jag röjt undan all litteratur och alla kladdpapper runtom mig, sen hoppas jag vi kan gå hem till söta syster på en kopp te efteråt. Har middag klar till plutt som vart kvar från igår i kylen, så behöver inte skynda hem heller.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar