This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

26.12.10

Svart&Vitt.

Ja, allting går i svart&vitt. Det behöver väl inte vara dåligt? Säger inte att gråskala är fel de heller, men i min värld gillar jag att ha kontroll och om det är antingen svart eller vitt, då vet jag vart saker och ting står!
Utgång på juldagen var det ja. En helt okej kväll, lärorik om inte annat. Vis haha! Vart får jag allt ifrån? Måste vara något som faller sig naturligt för mig, prata så mkt som möjligt på så kort tid som möjligt, ingen tid att tänka efter före eller ens reflektera över det som kommer ut. Allt för att höra min egen röst :D
Blev frimis med Emelie, var helt okej. Sedan bar det vidare, vilket också var helt okej. Sov hos den inte alltid så pratsamma ickevännen jag har, men det var skoj. Jag tycker om att du får mig att skratta även när du inte menar det.
Hem i förmiddags, stannade på max & köpte mat, svängde in på statoil för en cola o en snabbispratstund med Jenny, trevligt :) Kanske glider man dit senare! Julklappsbyte hos Tiderman ikväll, vill dit men har ingen som kan hämta mig & Fabian på kvällen, vill inte ta bussen sent med honom. Får försöka lösa det!

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar