This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

19.12.10

Gossip girl.

Ja, sitter o väntar in att man ska kunna se de på 5play.. Men tydligen inte tillgägnligt än.. Mööök!
Fabian krånglar ikväll igen. Fattar inte vart felet ligger? Men men, får försöka komma på en lösning snart om de inte ger sig.. Jag blir som ett lik.
Idag har vi spelat massa spel. Cissi&Simon kom med julklappar <3
Druckit te med Cajsa och bara längtat efter kvällen. Nu när den är här vill jag ha måndag så fort som möjligt, orkar fan inte med en krånglenatt till känner jag. Om ja fortfarande är bra imorgon ska jag träna, plugga sen hem & lägga mig innan plutten kommer hem från dagis! Inte tränat på evigheter eftersom jag varit sjuk.. :/ Men som sagt, bättre nu! :)
Fick underbara lila linser av min käraste Lotta igår när vi böt julklappar, och fina läppglanser o grejer.. & Fabian var stormförtjust för allt han fick, det var skoj. Var med ett spel däri som vi körde lite förut, men varje gång ja vinner blir han kanonarg :P Och det är ett spel där man inte kan fuska sig till vinst eller förlust, så får helt enkelt känna mig barnslig när ja blir glad för jag vinner :P

Julhelgen är så nära nu. Blir mys, julfirande hos mamma&pappa med paket & god mat, juldagen sover hjärtat hos sina kusiner då ska jag gå ut :D Längtar såååå! Dagen efter de blire en visit te Linda för lite julklappsbyte.. Måste inhandla paket som börjar på M.. Förslag?
Sen nyår. Inga planer alls. Vad händer? Vad gör man?
Sedan äntligen nästa år, 2011. Kan inte längta mer. Ny kalender som ska fyllas, väntan på våren.. Få bort allt julgrejs här hemma och förhoppningsvist känna att vågen börjar gå neråt igen :) Har fått in nya tips, så får se hur de går ;) Ny kusin te Fabian, ny termin i skolan, säkert tio nyårslöften som ska fixas.. AAAHHH kan tiden gå fortare?

Beställt en bok med, de stod att den borde dyka upp innan jul, så ja hoppas på det :) Vill ha paket nu. Mer paket.
Eventuellt stan imorgon med Cajsa. Ska inte ha något särskilt egentligen, men lite småkrafs kvar till julklapparna.. Får inte pengar förens torsdag, så då ska jag & pappa åka och handla. MAAAAAAAAT! Skrivit en inköpslista redan, för o va säker på att allt blir med.

Ge mig två veckor i tiden framåt nu tack.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar