This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

22.12.10

Hmm..

Jag måste vara trög. På en termin vid uni har jag fått ihop totala 0.0 poäng.. Fick meddelande från csn om det idag. Men klarar jag omtentan jag gjorde, har jag klarat delkurs 1. Vid uppsamlingsseminariet 11 jan klarar jag delkurs 2. När fan vet ja om ja klarat delkurs 3 då? Slutet på dec tror jag. Men fan, blir nervös. Sånt här ger mig så ont i magen. Det handlar om rätt mkt pengar, för det kommer ju ta tid o komma ifatt så ja får csn isf. Usch, nu måste jag fixa det här. Egentlgien e de ju typ fixat, men iaf. Tänk om ja inte klarade tentan?:O Då dör jag ju.

Fabian väntar på morfar, jag väntar på.. bättre tider? Lugn o ro?:P Nej, faktiskt så har dagen gått bra. Vi har bakat, städat & ätit, nu ser plutt på barntv o ja sitter här. Var över en snabbis hos grannen o låna te nyss, så tänkte ta en kopp te & läsa lite i boken jag börjat i.. Djävulsformeln heter den, av Caroline någonting (orkar inte titta nu) den är inte så superbra iaf..


XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar