This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

14.12.10

Jag skulle..

Ha bytt gardiner nu i eftermiddag tänkte jag.. Men insåg att då behövde jag fixa i fönstret, som ledde till att dammsugaren plockades fram. "Varför inte torka golvena med?" vart min ide, som jag gjorde sak av.. Sen försvann disken.. Och dammade i alla rum med.. Sorterade till och med skor. När jag nu lagt Fabian och sätter mig i tvrummet inser jag att jag glömde bort gardinerna.. Haha! Men men, gjort mer idag än jag gjort på jävligt länge. Känns så bra. Men ändå gnager tanken på tentan. Nervositet.. Men men, får vi försöka ordna.
Blev en sväng till syrran.. & så kom bästa E också.. Dessvärre fick han bråttom vidare för några hästar som behövde fångas in, men han var här ändå och det gjorde min dag fullkommlig. Han är bra han. & han betyder mer än jag tror han vet.
Imorgon blire till o fixa med lite papper i skolan, följt av föreläsning, ska fixa en gruppgrej & så måste jag till doktorn. Ska försöka fixa gardinerna med. Vill bli frisk så ja kan träna.. Jag är stark!

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar