This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

18.12.10

Ja.

Då hade man skrivit tentan då. Gick helt okej tror jag. Gjorde så gott jag kunde, så får vi se vart det leder mig. Gårdagen var en rolig kväll. Kommer in lite bilder ikväll, när jag orkar sätta mig & fundera ut hur man gör för o få in bilderna från nya tele te datorn.. Det bara hänger sig hela tiden, och när jag väl fick det att fungera så hittade jag inte till galleriet. Helt seriöst, känner man sig lagom trög då eller?

Ställ oss båda på en våg, och snart så flyger du bland stjärnor
Jag bär tyngden utav rymden, ändå finns du i mitt hjärta
Ta mitt skimmer, för jag brinner, du är blott en blek lanterna
Jag har gjort det här så länge, jag kan lika väl fortsätta

Nej, dags o göra något vettigt kankse? Kanske borde man fixa i köket lite. Typ diska. Men orka? Diskare sökes!

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar