This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

15.12.10

Irritation.

Ilska. Hat. Trötthet. En känsla av maktlöshet.. Dålig kombination.
Så trött på saker runtom mig ibland så jag vill skrika rakt ut. Just nu är jag trött på att jag har feber o är sjuk. Jag är trött på att inte orka göra någonting, på grund av febern, och jag är mest av allt trött på att jag verkligen försöker och vissa dagar känns det verkligen bra, för att dagen efter gå åt helvete igen. Så jävla äckligt liv just nu. Ingenting duger. Fabian är arg på mig fan hela tiden. Säger en massa dumma saker.. Okej, nu vet ju jag att han inte riktigt förstår innebörden i det han säger, och att han heller inte menar det, men det suger iaf. Och det mest jobbiga är att jag verkligen tar åt mig. Fattar ju inte ens varför han blir arg från första början?
Att plugga med barn är det mest värdelösa jag någonsin åtagit mig. Stunder som dessa ifrågasätter jag ifall det är värt det. Jag vill det här, men är allt ont i magen, stress och bråk för långa dagar på dagis verkligen värt det? Jag vet inte. Ärligt så har jag ingen jävla aning.
Imorgon måste jag plugga extra mycket till min tenta då Fabian krånglat i typ en timma nu, så inte hunnit med det jag ska. Så måste jag skriva ut mitt paper så jag har det i pappersform, skriva ut det jag ska vara med och ha en åsikt om, fixa dessa två och sedan seminarie. Blir lång dag på dagis för honom, vilket kommer resultera i en kväll för honom framför tvn då han e trött och inte vill leka med mig, och sen en pissjobbig kväll för han är så jävla trött och ingenting går som han vill. Vilket i slutändan resulterar i en natt från helvetet för han vaknar och är arg, men inte kan förklara varför han är arg.

Känner mig som sämsta mamman i världshistorien... Kunde jag inte ha varit född ett århundrade tidigare? Mindre beslut, mer jobb men ingen egen åsikt. Lätt som en plätt.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar