This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

10.12.10

Så jävla duktig.

Smart val idag. Tog min bakfulla fredag till att aktivera hjärnan med en kompletteringsuppgift som jag nu skrivit klart och sänt. Känner mig duktig. Läste igenom den två gånger för o se så jag verkligen är nöjd, och hoppas hon blir desamma! *håller tummarna* One done, two to go..
Det tog mig fan fyra timmar.. Har läst, skrivit, läst, skrivit, läst om och skrivit om, refererat och ja.. bättre kunde jag inte göra..!

Kvar som sagt två komp.uppgifter, och ett paper till fredag. Lördag äre omtenta, hoppas hoppas! Ska hämta ut min tenta som jag faila på under måndagen tänkte jag mig, och hoppas även då på o hinna träffa sem.ledaren. Mejlade henne idag men inte fått svar än.

En dag som gett mycket mer än jag förväntade mig. Längtar nu bara tills imorgon. Kommer bli nice. Borde sova men är sjukt uppe i varv, suttit stilla länge och låtit hjärnan jobba på högvarv.. Försöker fundera ut vad som ska göras imorgon? Det borde jag ebstämma nu. Ja, de gör jag. Sov gott alla därute..

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar