This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

19.12.10

Finally!

Tiden går framåt, sakta men säkert. Nyss tittat sista gossip girl för säsongen, och jag får rysningar.. Så underbart!
Synd man måste vänta hundra år på nästa då..
Men då har ja gott om tid att planera, fixa, skriva vidare på min handla-lista, göra mål-listor och planera kommande veckan.. Känner mig som ett kontrollfreak, men om det gör min morgondag lättare så fortsätter jag mer än gladeligen!
Jag är frisk, så nu sätter det igång igen!
Blir Gi med start imorgon, träning & förhoppningsvist mer sömn när jag känner i kroppen att jag uträttat något! Måste börja knåpa på mina nyårslöften också. Tänkte mig fem, eftersom Fabian fyller fem år under 2011 (Okej, inser att de e smått orealistiskt att fortsätta med hans ålder ju längre fram vi kommer, blir lite svårt o få ihop det när han är 12 liksom haha!).

Nej.. inte ens ork o sitta kvar här, sugen på att producera lite mer vettiga saker!

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar