This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

10.12.10

Skrämmande..

Kan ju börja med att jag känner mig smått patetisk.. Okej, underdrift deluxe, känner mig som en trasa.. Som någon valde att slänga bort.. Och jag väntar med spänning på o se vinden vända för att blåsa en liten bit närmare den som egentligen slängde mig. Skräp.

Så håll mig hårt för ikväll är jag så jävla ensam.

Snart hämta lillkott.. Känns som min värld rasar samman, men bara jag som kan styra det. Ska försöka hitta lite motivation till ett paper ikväll, försöka få tag i min seminarieledare samt gosa med mitt hjärta. Vill träna imorgon, blir te o jaga lite barnvakt, så sugen på o springa nu. Rensa alla tankar. Många tankar.
Igår blev de utgång. Blandade känslor, mestadels bra för hade förjävla roligt! Värre idag. Vakna med en ny känsla, tror den skulle kunna defineras med ångest.. Nytt som fan, har nog aldrig hänt? Men så är det, alla bakslag i livet leder tydilgen till lärdom.. Måtte jag bli jävla vis nu då!

Du ger mig ju lärdom. Du får mig att minnas det som var förut, och jag inser att jag saknar det. Du gör mig glad, du får mig att le åt ingenting egentligen. Du får mig ju att leva? känner att det är rätt. Synd bara att priset var för högt, an kan inte sälja sig hur jävla billigt som helst. Om det inte var det som skedde igår? Vad försigår i ditt huvud?!?

Ny dag, nya tag.. Helgen blir ös.. ;)

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar