This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

20.12.10

Härlig dag.

Låg i sängen länge & bara lyssnade på musik. Okej, erkänner, sjöng med en hel del.. Det var okej så länge jag stängde dörren sa Fabian ;D Ända tills nio faktiskt, var bara uppe o gav Fabian grötfrukost, han blev supernöjd. Vid nio drog jag mig upp, stängde av musiken & knallade te dagis.. Därefter blev de att handla, och sedan att läsa lite i min nya bok jag köpt; Besökaren av Lee Child.. Den verkar bra, så ska plöja ut den när jag lagt honom. Skönt o ha någe o göra faktiskt :) Hämtade honom tidigt, redan vid ett, o så tog vi bussen till Pernilla! Det var skoj, vi åt mat, tittade på Mulan & skvallrade. Fabian älskade filmen, så blir te o fixa den tror jag bestämt!
Har på mig Emils tröja idag. Insåg efter halva dagen att jag är åtminstone en storlek större än honom.. Och så är de ju det där med brösten, haha.. Så tror den kanske kan töja sig lite? Inte bra. Får tvätta den imorgon o se vad resultatet blir.. :P Måste verkligen jaga tag i en tvättid.. Akut liksom.. Orka tvätta i jul liksom? Nää...

Don't know why I can't locate this feeling,that I would rather be with you
It makes no sense, you're crying out loud, that I may love you
This stress is wasting my emotions that I would rather be with you
Don't let them closer to this secret...that I may love you

Sommarstuga. Midsommar. Sovsäck. Vän. Saknar!


XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar