This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

19.12.10

Kväller!

Japps, hur kunde timmarna, som gick så långsamt under dagen, helt plötsligt rusa iväg? Lotta lämnade nyss mig & en sovande Fabian.. Som föresten inte sovit bra alls nu ikväll.. Han vaknar & är arg & ledsen men kan inte säga vad det är.. Så nu ligger han i min säng o sover gott, hoppas jag, i väntan på mig. Mitt lilla hjärta, vad vore jag utan honom?
Sovmorgon behövs, gärna imorgon. Hoppas han känner likadant :)

Känner att jag borde släppa saker, låta det reda ut sig av sig självt.. Kanske är det så? Men en sak innan bara..
Ond? Aldrig tror jag sådant om folk.. Mkt kan jag tänka, och häva ur mig, men tror inte jag sagt att du är det? Jag bara ifrågasatte hur du tänkte när du först talade illa om mig, och sedan kom med råd. Det låter bakvänt enligt mig, men.. En tolkningsfråga det med, eller? Jag tycker det är en rak formulering som jag egentligen väntade mig ett svar på.. Men troligtvist inte kommer få något.

Nej, nu vaknar Fabian.. Igen.. Vad är det för konstiga drömmar kraken har? Får försöka trösta, sen sova. Blev inget te.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar