This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

16.12.10

Beautiful

Japps, Akon på högsta, tur mitt lilla hjärta inte är ljudkänslig :P Känner lite mer medlidande för grannarna dock, haha :)
Mycket skola avklarat, känns bra. Och imorgon blire 8-16 stenhårt, har kallat in en expert på ämnet :) Vill ha ett liv imorgon kväll också tack, så lika bra o fixa allting innan dagen tagit slut.. Så får ni helt enkelt hålla tummarna för mig på lördag morgon, gott folk :D

Gick skitbra i skolan idag, jag är sååå duktig! Fick massa bra kritik på mitt paper, känns riktigt bra. Jag är duktig :) Bara skicka iväg en kort grej jag hade glömt ta med mig idag pga tekniska problem så är de klart.. Fan vad stolt jag är! Nej.. dags o försöka varva ner o sen sova. Vilket känns som ett hopplöst projekt.. varför är ja inte trött på natten?!?

My friends say I'm a fool to think that your the one for me, I guess I'm just a sucker for love.. -J. B.

Nej, ser ni den där röda fläcken därborta? *pekar*
Inte? Det var just min intressesmurf som tog livet av sig.. (Och så skrattar jag just nu så tårarna rinner..)

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar