This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

17.12.10

Äckligt.

Och då menar jag äckligt. Tokpluggat hela dagen känns det som, med väl behövd hjälp. Tror det sitter nu. Men inte det som var äckligt. Det äckliga är att jag i typ en timma hade ont i magen, som bara blev värre och värre.. till slut gjorde de så sjukt ont så ja tänkte att jag går och tar en alvedon.. Springer samtidigt in o kissar och råkar typ kasta halva röda havet på mitt badrumsgolv (det var INNAN jag kissade, så ni inte tror att jag på något konstigt perverst sätt kissade på mitt golv). Grousse. Hur kunde jag missa att... öhm ja.. för alla som inte vet vad som kom så får ni helt enkelt slå upp det. Testa med "röda havet" och se vart det leder er. Men ärligt. Tror ni de va kul o städa upp det eller? Äckligt som sagt.
Blev en paus nu i pluggandet för choklad & ett glas cola.. kanske stillar det magvärken lite ;)

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar