This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

23.12.10

Strömpis.

Japps, blev strömpis igår.
Väldigt skoj, var helt okej med folk och jag blev sådär lagom berusad, haha! Hade nya örhängen jag fått av Lotta, och även linserna jag fick av henne i julklapp. Jag var fan kanonsnygg ;)
Var hos mig med Cajsa först och drack vin, så kom Lotta förbi & hon körde oss dit *älska* Hemåt var de jobbigare, men vi kom dit också så småningom, även om de inte var så bekvämt o klämma ihop sig så hahaha :)

Dansade mycket, och pratade mycket. Hittade en tjej som var sjukt söt, o jag vill klippa av mitt hår. Vilket jag inte törs, men ska iaf färga det. Redan idag tror jag :) Svart, eller mycket mörk brun nyans. Kommer bli fint tror jag :)
Mår som ja förtjänar idag, lite trött också, men alla räkningar är betalda & nu bär det snart av för att handla mat med pappsen :)





XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar