This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

12.12.10

Jag förstår inte.

Vad gjorde jag för fel? Eller var det något jag inte gjorde? Du fick mig att känna mig skapligt värdelös ska du eta. Helt jävla kass. "Jag har ingenting o säga henne"?? WTF? så lät de inte i torsdags. Det är två dagar sen..
Gör ont i hela kroppen. Och jag bara är just ledsen. Borde vara arg. Eller förbannad. Kräva en förklaring? Men ändå sitter jag här och försöker torka tårarna mellan raderna.. Försöker komma på varför jag inte dög? Hur kan två människor uppfatta saker och ting så jävla olika? Hur kan det som jag känner är helt rätt, inte vara det för någon annan? Och hur kan du inte se hur ledsen du gör mig? Känner mig ensam. Du får mig att känna mig ensam. Hatar att vara ensam.

Ta mina händer, bara håll i dom vad som än händer
Och alla dansar och dom ler när dom sjunger om ångest
Och DJn spelar samma låtar för hundrade gången
Finns inget här att hämta, bara misär och längtan
Så håll mig hårt för ikväll är jag så jävla ensam..

Varför plågar jag mig? Jag vet faktiskt inte. Skjut mig. Det skulle vara mindre plågsamt. Panikångest typ halva natten, kunde inte sova, myror i kropp och hjärna. Fanfanfanfan.. Borde hata dig, men jag vill vara med dig. Som sagt, skjut mig.

XOXO

4 kommentarer:

  1. gå aldrig hem med ngn i tron om att det ska kunna bli känslor mellan er, fylleligg funkar inte så, handlar bara om bekräftelse och sex. fyllesex är inte kärlek! gör dej själv en stor tjänst och låt kärleken komma i nyktert tillstånd med någon som ger dej bekräftelse varje dag istället för fem i 2 varje helg..

    /En som vet hur det känns och som aldrig gör det igen..

    SvaraRadera
  2. Låter som visa ord, från någon som dömde mig redan på förhand? Jag tror jag vet skillnaden på begär och känslor, men tack för rådet.

    SvaraRadera
  3. Lilla gumman <3

    Han är inte värd dina tårar. Vet att det är lättare sagt än gjort..... Det kommer göra ont, det kommer kännas som du aldrig mer kommer kunna le, men tro mig det kommer du kunna göra.
    Du är en stark kvinna, du har en underbar familj och en underbar son, du pluggar till lärare (Är så imponerad av dig) Och en vacker dag står han bara där, han som torkar din tårar,han som får dig att skratta,han som älskar att se på dig när du sover. Din tid kommer <3

    kramar i massor
    Anna

    SvaraRadera