This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

5.12.10

Obeskrivlig känsla.

Ja, känns konstigt i hela kroppen. Vet inte vad det beror på? Nytt är det iaf, en blandning av förväntning, lycka, glädje, nervositet.. Lite rastlöshet med.. Känns extremt bra iaf. Struntar i vad andra säger, jag är glad nu. Det är väl det som räknas? Fånga dagen.
Är otroligt lätt att säga till andra hur de ska leva sina liv, vad de borde och inte borde göra, hur de borde bete sig och vad som är rätt och riktigt. Jag är expert på området ;) Men svårare att leva upp till det själv..
Iaf så komer studierna ta mesta tiden denna vecka, och det lustiga är att jag är extremt peppad på att skriva mitt paper med två riktigt trevliga människor, som tänker som jag, att klara av min omtenta, att springa närmare milen imorgon, att fixa allting klart inför julen, att storstäda min lägenhet.. Känns som att allting jag ska ta mig för gör mig glad, även de mest tråkiga sakerna! Och det känns så otroligt jävla bra!
Förväntan, som ovan sagt. Vart kommer det ifrån? Sista tiden har varit förjävla jobbig, milt uttryckt. Nu känns det som min uppförsbacke, sakta men säkert, planar ut. Jag kan äntligen se målet, även om det är en bra bit dit. Jag kan nå målet. Jag ska nå målet. Guldet är mitt, i alla lägen, för jag är född till vinnare!

XOXO

1 kommentar: