This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

13.12.10

Antagen.

Det visste jag ju redan, men skönt o se det i skrift. Ja, inför nästa termin alltså.
Hostig idag. Efter en kall morgon ute för att se luciatåg så var det skönt att komma hem. Har läst lite, druckit lite te & fixat viktiga saker i allmänhet.
Haha, ja, hela livet är ju en enda stor tolkningsfråga.. Min syn att se på saker och ting är ju inte likt någon annans, likaväl som mina val ibland gör andra fundersamma fast det för mig känns självklart just för stunden. Jag kan ju även komma på mig själv med att fundera över mina egna val en tid efteråt, för att inse att hissen inte riktigt gått ändå upp alla gånger. Men i detta fall är det glasklart, så tack, jo jag tolkar det som jag vill, och kan inte annat än ruska på huvudet och fundera på vilken sorts människa som uttrycker sig så dåligt. Brist på social förmåga, eller en medveten handling?
Jaja, över till intressantare saker, Fabian ville inte gå i luciatåget så han tittade på med mig, syrran & hennes man. Han sjöng för full hals iaf, på de bitar han kunde. Min son är så stor. Och han är så underbar. Blir förvånad över att se hur mycket han utvecklas, känns som han blir lite större för varje dag som går. Han lär sig så mycket, mitt hjärta. Han gör mig stolt så det värker i kroppen!
Hemfärd för mamma idag, äntligen! Min bästa mamma, som nu inte längre är sjuk!
Nej, nu får jag ta o göra något annat, men först en kopp te till.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar