This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

16.12.10

Ta slut.

Vill att året ska ta slut. Vill vara klar med denna termin. Vill veta om jag klarade den, eller om jag har något som ska göras om. Jag vill att omtentan ska vara avklarad, jag vill ha handlat & ätit massa sjukt god julskinka & kalkon i mängder. Jag vill ha öppnat alla mina paket, och ha gjort min förbannade tatuering. Jag vill att min kära bror ska fixa mitt öronhål och jag vill veta om försäkringskassan är klar med handläggningen av mitt ärende, så jag vet att mitt bostadsbidrag kommer som det ska. Jag vill ha börjat alla mina avbetalningar och jag vill planera nästa år tillsammans med min underbara son. Jag vill att livet går lite fortare!

Sitter o lyssnar på bra musik och trivs.. Kände att jag fick lägga alla funderingar åt sidan, för just nu finns det bara en sak att göra, och det är att gå dit imorgon och göra mitt bästa. Efter det får man se vad som händer. Längtar iaf enormt mkt till jul. Och tills det kommer in pengar, trött på att kontot är tomt, för det resulterar i att mitt kylskåp ekar. Ingen skoj syn må jag säga! Ska nog bestämt skriva mig en handlalista nu. Genast. På en gång.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar