This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

10.5.11

5 härliga timmar.

Jajjemän, fem härliga timmar har spenderats ute i solen, nu gav jag upp & begav mig in för o planera mat & lite sånt, men Fabian är på gården med grannarna, hoppas det går bra! Vissa barn är ju inte lika snälla som andra har jag märkt, så han kommer väl inrusandes här snart skulle jag tro!

Varit hos kära Jenny & druckit te & lyssnat när ungarna bråkat, haha.. Varken Neo eller Fabian har varit på bästa humör idag, så har kivats & tjatats rätt mkt, men ja.. Man kan ju inte vara bästisar jämt! Ibland tröttnar dom, då får man väl ta det.. Går säkert bra igen nästa gång^^

Pratat tele med A idag, gick bra. Fick ur mig det värsta, och så kom vi fram till lite av varje där, gott & blandat! Bara att hoppas jag tänker rätt nu, men det visar sig ju i slutändan!

Nyss tryckt ett äpple, funderar på om ja ska ta en shake till middag, för det finns bara köttfärssås till en portion, och orkar inte gra mera till mig.. Då kan Fabian ta det och jag fixa mitt liksom, låter som en rätt bra ide. För varmt för o äta nu känns det som. Dock extremt sugen på hastbullar, så ska kolla med U om ja kan låna lite ägg, för orkar inte gå o handla heller. Jag ska äta bullar^^ För i värsta fall blire väl affären iaf, för ja.. Är man sugen så är man!

hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar