This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

19.5.11

Idag..

.. var jag, Fabian & Jenny på marieberg! Eller ja, hann klämma i mig mat, köpa godis i godisbutiken & sen köpte vi blommor :) var en riktigt trevlig dag måste jag säga! Fabian var supernöjd för det var en liten lastbil, och jag var nöjd med sällskapet :)
När vi gick i blomaffären insåg jag att jag måste skaffa blommor, så ska faktiskt försöka spara in på något annat onödigt skit för o kunna köpa saker till mitt kök & vardagsrum som ska få en liten, liten makeover. I kök vill jag ha gardiner med matchande sittdynor till stolarna, en ny blomma och sådana där man sätter på kaklet, typ klistermärken så det ser ut som kaklet är annan färg.
Vardagsrummet behöver blommor, för min mamma har gjort tre superfina krukor åt mig!! Har fått en söt byrå i vitt av min snälla syster så ska försöka få tag i två grejer till jag vill ha hit in, och så vill jag bli av med två stora, otympliga möbler som dessutom är i fel färg. Får se vart man kan göra av dom ^^

Just ja, måste ringa mamma med innan det blir för sent, ska bestämma om lördag. Haha, jag ska till Cissi&Simon, wihoo! :D

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar