This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

3.5.11

Common people..

Sitter o lyssnar på musik o väntar in desperata på tvn.. Eller ja, ännu är tvn avstängd, så missar säkert början, men ja.. sånt händer..

Nyss sett bild på Mithas brölloppsklänning som är supersnygg, och jag är rejält avis kan jag lova. Någon som vill gå med på ett bröllop till nästa sommar? :D Ja, med mig som maka alltså hahahaha, för dom som inte förstod ;)
Tänk er: klänning, frisör, blommor & kyrka.. sååå fint. Jag vill, jag vill, jag vill. Men måste kanske hitta någon jag vill med, kan ju vara en bra start.
Känns dock otroligt avlägset, jag tycker om min vardag. Tycker om att göra saker jag gillar, att bestämma saker själv i min lägenhet & bestämma över vad vi ska äta eller om vi ska åka bort någonstans, om det så bara är vilken tid jag skall gå till konsum. Mitt liv.. En aning kontrollerande, så jag vill gärna bestämma över alla andra i min närhet också.. Fast det är ju bara i välmening ^^
Jag gillar inte tanken på att jag ska samsas med någon annan om saker jag gillar att bestämma själv, gillar inte tanken på att behöva säga vart jag ska när jag kommer på att jag spontant ska åka bort, även om ingen annan bestämmer det. Jag gillar helt enkelt att vara själv, men vill ha ett bröllop ändå. Och gärna lite mer barn. Sånt är viktigt.. haha trodde i flera år efter jag fått Fabian att jag aldrig mer skulle vilja gå igenom en förlossning på något sätt alls, men så har man ändrat sig.. Så bröllop, barn & särbosar? Fungerar det? Haha, låter som en rätt bra deal i mina öron ^^

Nej, dags o växa upp kanske. Kanske, kanske borde jag börja fundera på om man kanske skulle hitta någon som man vill vara med.. Som man vill vakna med och prata med och spendera tid med. Få något som mina föräldrar har som varit gifta i över 30 år och fortfarande älskar varandra. Låter som en ide, en bra ide.
Vart hittar man sådant då? Tips någon?

Dags för desperata, och just ja, min blivande make skall även ta ut minst halva föräldraledigheten.. Haha om det är någon som känner sig manad att ställa upp kan ni ju hojta till :D

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar