This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

6.5.11

HAHAHAHA!

Bara för jag vill skratta lite till:
Osama Bin Ladens sista facebook status: "حلقات أحدهم الباب ، والظهير الايمن". Eller på svenska: "Någon ringer på dörren, strax tillbaka..."
Har fan skrattat hela dagen åt det där, och det är sjukt jag vet, men iaf.. Heelt massa skratt som vill ut ändå :P

Är hos mamma och pappa.. Har nyss bastat, och innan det var jag ute 1,5 timma, tog först ett varv i spåret snabbt och sedan promenerade jag resten runt i samhället, mysigt & det luktade såhär gott som bara Sköllersta gör vår & sommar.. Måste bero på att alla har trädgård med massa blommor i, för doften är liksom överallt :) Anledningen var inte att jag kände mig extremt hurtig, utan att jag innan hällt i mig kött, potatis & gräddsås, men jag kan inte sluta äta när jag väl är här! :O
Såfort jag kommer hem till mamma börjar jag äta.. Ingen överdift, jag känner mig sugen på något när bilen rullar in på gården, vilket sedan inte går över efter att jag ätit upp allt godis jag ser, sedan blir det gärna två portioner mat med dricka till följt av chips till tv på kvällen. Idag hejdade jag mig!
Jag åt några godisar (dom stod i en skål på bordet och psykade mig..), och maten, men har bara druckit min pepsi max & efter middagen tog jag den där promenaden som sagt så nu har jag inte ätit något mer, vilket gör mig nöjd. Hoppas på iaf - 3 kg sen sista vägningen på måndag så som jag legat i, men då kan jag ju inte äta hejdlöst idag bara för jag är hos mamma haha, en ny upplevesle.. Men maten är så god när man inte lagar den själv!

Nej, sova. Ladda inför imorgon så jag orkar prata massa strunt med Mitha imorgon kväll.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar