This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

17.5.11

Väska!

Japps, fick en jättesöt väska av min mamma idag! Tror det är (om jag minns rätt) någon hon fick från typ Yves eller något, men den är hur söt som helst!



Sitter o funderar på om man borde sova, men råkade somna när jag låg i sängen och pratade med Fabian innan han skulle sova, så är helt plötsligt inte lika trött som jag borde, trots träning idag.

Träningen var underbar! Blev 7,2 km, vilket jag tyckte var extremt bra! Belönade mig med en timmas bastu med en bra bok & väl hemma åt vi god kyckling till middag (okej, det skulle ha varit gott om den inte hade smakat för mkt paprika, och potatisen inte hade varit för salt.. Får öva mer i köket helt enkelt :P) och nu på kvällen tog jag mig hård macka med köttbullar på. Tyckte att jag var värd det! Imorgon träning hemma igen, vilket verkligen suger, men måste man så måste man. Ska försöka att iaf inte gå upp tills måndag, men vet ju hur jävla lätt jag har för att lägga på mig vikt.. Lustigt att det alltid går snabbare uppåt än neråt på vågen?:O Man kämpar i evigheter med kost, motion & tänker på allt man tar sig för egentligen, sen räcker det med några dagars frånvaro från gymet kombinerat med något gott på kvällen så ser man plötsligt hur siffrorna på vågen bara rusar iväg! Helt galet egentligen.. Visst, kan ju ärligt säga att just nu (även om det låter som det) så är inte vågen det viktigaste.. Att jag hade minskat 1,5 cm till i midjan, första ggn måttet rört sig på över en månad (!!!!), gjorde mig väldigt glad. Är inte onöjd med min vikt nu egentligen, bara sådär smått.. halvnöjd typ? Men vill att det på magen ska försvinna! Försöker med allt, testar nya sätt att träna och kombinerar styrka med kondition och allt sådant tjaffs, men det går ju i snigelfart!!!! Visst, sen vet jag ju att en del kommer inte gå att träna bort, men förhoppningsvist får jag ju hjälp med det också, när jag är klar med allting och får det att fungera.. Men känns som mil tills dess.. Och konstigast av allt är att jag fortfarande ibland kan se "mitt gamla jag" när jag tittar mig i spegeln.. Som att huvudet inte hunnit med? Kanske är det så, att man aldrig riktigt kommer ikapp. Men men, det märker man väl med tiden. Självklart kan jag se vissa skillnader, men inte lika stora som jag tycker att jag borde.. Ibland ser jag det ju såklart, som när man provar nya kläder. Galnast är väl att jag senast jag beställde kläder fick beställa underkläder & leggins o sånt skit i strlk 36.. Fast jag inte ser mig som en 36a riktigt. Men som sagt, magen är kvar, och det får jag väl jobba mer med.

Nattliga mackor kanske jag med andra ord inte borde införa som vana direkt^^



Vill att bajsbigbrother ska sluta så ja kan ringa Cajsa, för o skvallra av mig lite.. Har inte sett ett enda avsnitt av det sedan dom började sända det, inte ens från första säsongen när "alla" tittade, men jag kan inte med det. Sett vissa snuttar bara, men det är inte något jag fastnat för..



Nej, spela sönder Eric Amarillo lite till och hoppas på att klockan kan röra sig! :)






Sleep tight!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar