This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

24.5.11

Film!

Japps, trotsade tröttheten och slog på en film med en kompis som troligtvist kommer bli smittad av både kräksjuka & förkylning, men jag är glad, för det var trevligt sällskap! :) Kollade på "Life as we know it", den var kul ^^

Fabian sover iaf, fortfarande med feber & kräkningar, plus toalettspring, så ja.. Ber till gud att jag inte blir smittad, räcker med hostan jag fått :P Dagen var.. krävande? Började med ett träningspass på 1 1/2 timma, en dusch, försökte pula i plutt lite mat och sedan fick jag besök.. Som varade hela dagen :) När besöket försvann blev det mat, sedan en tripp till affären med Jenny! Köpte lite till honom som han iaf fick i sig, sedan (trots att han knappt sovit natten tills idag) tog det ändå en rejäl kraftansträgning att få honom i säng. Men som sagt, nu sover han åtminstone, vilket är skönt. Ska med lägga mig nu tänkte jag :)

Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar