This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

11.5.11

Kladdigt..

Ohjaa, känns som hela jag är kladdig, trots en dusch efter min träning för typ en halvtimma sen. Är sååå sjukt varmt i min lägenhet! :S Ska väl inte klaga, men man känner sig ju inte direkt fräsch kan jag lova, haha!

Dagen har varit.. Ja, en dag som alla andra, varken mer eller mindre. Inget speciellt som hänt, men den har heller inte varit helt utan ljuspunkter..
Imorgon kommer Cissi och hälsar på (tror jag) och hoppas på o få springa lite samtidigt då om hon orkar leka lite ensam med Fabian.. Runt lunch ska jag även vara barnvakt åt Oskar också då syster ska på arbetsintervju, hejja henne!!

Så sugen på o nå mitt stora mål med vikten nu.. Ynka 4 kg kvar liksom, vart sitter problemet?!? Lite extra träning, mer koll på kosten & kanske sluta småäta (jo, det händer allt oftare haha) så borde det gå fort. Känns som detta pågått aldeles för länge nu. Vill bli klar, vill bli nöjd. Är trött på att inte vara helt nöjd..
Sen är jag ju skapligt ego ändå, så ska väl inte klaga, finns inte mkt med mig själv jag inte gillar, men just det här med storleken alltså.. Har man kämpat på så himla länge vill man till slut bli klar. Jag vill känna mig nöjd. Och stolt. Och känna att jag klarade det. Inte tänka "Ja, men ja har ju gått ner mkt iaf, jag kom ju NÄSTAN ända fram".. Det är väl inget roligt heller?
Och så går det ju faktiskt inte att komma ifrån att varje kg ner på vågen gör mig lite snabbare när jag springer, det går ju alltid långsammare med mer last.. Vore skoj o bli lite snabbare, känns som ja springer på samma tid varje gång nu. Kanske för ja inte har lika mkt tid att träna heller.. Kan ju bero på det haha. Söta mamma kommer iaf in någon dag i nästa vecka och tittar honom lite, men sen får jag helt enkelt träna på här hemma. Hellre crosstrainer hemma än ingen träning alls!

Nej, prata på med Denise nu, sen kanske tv. Försöka sova tidigt. Hoppas kan man ju alltid.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar