This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

5.5.11

. . . . .

Hade skrivit ett par rejäla rader här, sen insåg jag att jag inte ville dela med mig av de raderna, det blev för personligt. Gör ett nytt försök, med mindre svordomar och mindre depp. Får se hur det går.

Kan inte beskriva känslorna i mig, eller tankarna som gör att de finns där. Ingen kan förstå vad jag känner, eller vad jag tänker. Ingen kan nog ens förstå även om jag på något konstigt sätt skulle försöka förklara.

Ett sätt att uttrycka det vore ju rätt & slätt att skriva att detta år gått åt helvete, och varje gång jag tänker "Ryck upp dig, ta nya tag, se framåt, fokusera på målet, det kan BARA bli bättre" så har något nytt inträffat. Allting hopar sig, och även om allting som hänt defenitivt inte är negativt, är det fortfarande saker som gör mig matt i kroppen av alla funderingar.
Snälla låt året ta slut, så jag åtminstende kan tänka att jag gått igenom allting, klarat det och att jag kan gå vidare, istället för att behöva stå mitt i allting och trampa..

Imorgon ska jag och Fabian städa. C har sagt att hon kan hjälpa till, förhoppningsvist har vi själva lyckats med den stora röjningen innan hon dyker upp. Tänkte försöka mig på en riktig storstädning med allt från sortering och rensing till damma, golv osv. Samt slänga allt jävla skit som jag inte behöver, orkar inte ha massa grejer liggandes och skräpa längre..

Kolla runt om någon vill leka med oss på kvällen, sen lördag ska vi iväg på öppet hus på Kävesta folkhögskola. På kvällen kommer Mitha, och söndagen är ännu oplanerad men jag hoppas innerligt något dyker upp så jag får något att göra. Vill, vill, vill verkligen inte gå hemma och fundera.

Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar