This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

20.5.11

Hetsätning & trötta barn^^

Japps, spenderat kvällen hos Jenny med henne, Fabian, Miranda & Evelina. Hela kvällen var för mig en orgie av hetsätning känns det som? Konstigt, jag som brukar vara så jävla kontrollerad annars. Skyller på pms!
Pizza att äta, sedan skruvade Jenny ihop lite utomhusmöbler när barnen lekte, dom var jättesöta! En liten soffa, ett litet bord & två fotöljer, i perfekt liten storlek!
Sedan blev det film, tredje Narniafilmen som jag ännu inte hade sett, den var över förväntan! Till det fanns dricka, chips & godis.. Öhm, behöver jag ens säga att min mage gör ont just nu? Stora protester därinne kan jag lova, hoppas verkligen den ger sig tills imorgon, vill inte ha ont i magen i Eskilstuna!
Fabian såg klart hela filmen med oss, så när vi kom hem halv tolv fick han borsta tänderna & hoppa i säng, han somnade innan jag ens lämnat rummet^^ Mitt gos..!

Jag ska med sova snart, bara komma på vad som ska med imorgon, inte fått ner ett skit, då jag ska färga håret imorgon bitti istället för nu ikväll då vi kom hem så sent. Så ja, kan ju inte packa ner det jag behöver ha på morgonen^^
Halva min pizza blev kvar, så den får Fabian ta till lunch medans jag packa iordning. Blir bra, blir bra.
Hoppas på en kanonkväll imorgon, gjorde Simons kort och slog in hans födelsedags/inflyttningspresent förut. Jättesöt present, så hoppas både han & Cissi gillar det.. Om inte kan dom returnera till mig, jag skaffade likadana ;)

Stora problemet när jag förut idag skulle packa då jag hade en timma till övers (och fortfarande inte fick ner en enda pryl i väskan) var att jag inte hittade något att ha på mig imorgon. Känner mig inte i form, men tror nästan jag bestämt mig för strumpbyxa, shorts, linne & en lite större skjorta över.. Eller eventuellt nya linnet, om det sitter som det ska.. Inte provat det än, får väl göra det i sista minuten imorgon :P
Eller om man helt enkelt ska köra leggins, pumps och linne bara.. Men skulle ju bli fint väder, så ville ju göra mig lite extra fin liksom, och inte ha på mig alltför varma kläder.. Haha finns det någon som kan svettas som jag? ^^
Usch, lät äckligt.. Men så är svett väldigt äckligt också, haha..
Nej, på tok för trött för detta.. Vet inte ens varför jag kom in på det?

Sängen snart, sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar